Staropramen zahajuje sezónu open-air festivalů a spouští hudební kampaň Buď hudbě blíž
4.6.2015 | Autor: Muzikus PR | sekce: tiskové zprávy
Pivo a hudba vždy lidi spojovaly. Ve smíchovském pivovaru proto již 6 let sází na hudbu jako hlavní zážitkovou aktivitu, kterou Staropramen podporuje. Letošní kampaň Buď hudbě blíž si dala za cíl dostat lidi k muzice ještě více - dát ji lidem přímo do ruky. S nástupem prvních open-air festivalů spouští Staropramen kampaň na speciální edici plechovek se šesti hudebními styly. Díky QR kódům na těchto obalech lze poslouchat 30 hitů z každého žánru. Pro ty, kdo si chtějí užít hudbu naživo, bude Staropramen připraven na některém z řady festivalů napříč republikou. Začíná na Rock for People, který se koná koncem tohoto týdne.
„Hudba nezná hranice mezi lidmi. Vyjadřuje a vyvolává pocity. Propojuje lidi, přináší společné zážitky. Kvůli těmto chvílím jsme si vybrali hudbu jako téma. Chceme být u těchto momentů, chceme se podílet na jejich vytváření,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Staropramen a dodává.„Krom velkých hudebních festivalů v čele s Rock for People a koncertů v O2 areně naše hudební aktivity zahrnují i spolupráci s vybranými hudebními kluby. Hudbě se tak věnujeme od zčátku do konce roku a oslovujeme spotřebitele po celé České republice. Nejintenzivněji je to ale od června do září, kdy je akcí nejvíce. Proto také nyní spouštíme hudební kampaň.“
Buď hudbě blíž se Staropramenem
Letošní kampaň nese název Buď hudbě blíž a má za cíl krom potěšení z živých koncertů dát hudbu lidem přímo do ruky v podobě hudební plechovky a přinést jim tak dobrou náladu doslova kdekoliv: na pláži, chatě, vodě či jen tak doma pro relax. Stačí mít plechovku Staropramenu a být on-line. "Každý, kdo si v období od června do srpna koupí plechovku Staropramenu Světlého ze speciální hudební edice, získá díky QR kódům jedinečnou možnost poslechnout si zdarma třicet skladeb žánru zobrazeného na plechovce,“ popisuje Šlechta. Spotřebitelé si mohou vybrat plechovky v designu Rocku, Elektra, Punku, Hip Hopu, Reggae a Klasiky.
Kampaň bude silně podpořena v místě prodeje promočními aktivitami o festivalové balíčky a lístky na hudební festivaly. Aktivity proběhnou jak v hospodách, tak v obchodech. V červnu bude kampaň také ve vlacích City Elefant a autobusových linkách Student Agency. Tedy v místech, kde lidé hudbu rádi poslouchají. Vše doplní CLV na frekventovaných místech v Praze.
Festivaly: kvalitní pivní servis, zábava, ale i další Festivaly bez zábran
Spokojenost návštěvníků hudebních festivalů nezávisí pouze na kvalitě line-upů a bezchybném výkonu vystupujících umělců, ale také na vybavenosti festivalu včetně nabídky piva a souvisejících služeb. „ K dobré náladě napomáháme poskytováním bezkonkurenčního pivního servisu, nabídkou širokého pivního a nápojového portfolia, komfortem stanů, posezení a řadou extra aktivit pro návštěvníky,“ popisuje základní principy nabídky pivovaru Jan Vošta, event&sponzoring manažer Staropramenu.
Příkladem nabídky Staropramenu je hradecký festival Rock for People, jehož je Staropramen generálním partnerem. Tento prestižní festival se letos koná o měsíc dříve, a to již od 4. - 6. června ve Festivalparku v Hradci Králové. Staropramen pro jeho návštěvníky připravil skvěle ošetřené pivo, pohodlné sezení, kvalitní servis, plný pivní line-up. Jeden z hangárů pojme jako stylovou hospodu s pivem do skla, kde si bude možné dát i nepasterizované tankové pivo.
Vedle klasických značek Staropramenu, jeho řady beermixů a Sládkovy limonády budou mít v areálu vlastní restaurace nebo posezení další značky z portfolia firmy: Stella Artois, Hoegaarden, Corona nebo stále populárnější Carling British Cider. „V areálu budeme mít také originální produkci vyplňující přestávky mezi koncerty na velkých scénách tzv. „rychloparties“. Každá bude v jiném hudebním žánru a bude podporovat novou edici plechovek Staropramenu s hudební tematikou,“ dodává Vošta. „Všechny tyto aktivity doplňuje projekt, na který jsme v pivovaru velmi hrdí. Jde o Festivaly bez zábran, které pomáhají zpřístupnit festivaly hendikepovaným lidem, především vozíčkářům,“ říká Jan Vošta se Staropramenu.
V loňském roce měly Staropramen Festivaly bez zábran na Rock for People svou premiéru. V rámci snahy o kvalitní a pohodlný hudební zážitek pro hendikepované instaluje Staropramen naproti pódia vyvýšenou plošinu pro vozíčkáře s nájezdovou rampou. V areálu položí přechodové pásy z recyklovaného plastu překonávající nerovnosti terénu, zpřístupní nejen pivní stany Staropramenu, ale i další stage a občerstvení. Znovu v hradeckém Festivalparku otevře chill-out zónu, a to přímo v jednom z hangárů. Letos je chill out zóna pojata nejen jako místo odpočinku, ale i jako místo zábavy, a to nejen pro vozíčkáře.
„Ve Staropramenu máme kvaliního silného partnera, který navíc každý rok přichází s novinkami a různými vylepšeními. Rock For People je už ve své třetí dekádě. Díky iniciativě Festivaly bez zábran nás loni návštívilo více osob s pohybovým hendikepem a letos jich čekáme ještě více. Stejně jako ve Staropramenu i nás tento trend těší,“ dodal k aktivitě Staropramenu se Michal Thomes, ředitel festivalu Rock for People.
Staropramen Festivaly bez zábran letos navštíví festivaly Rock for People, Votvírák, Vysmáté léto v Kadani a Nouvelle Prague. O účasti projektu na dalších festivalech se intenzivně jedná. Další informace o projektu lze nalézt na stránkách projektu www.festivalybezzabran.cz .
Video k Festivalům bez zábran najdete zde: https://www.youtube.com/watch?v=3PlABJoGNUA
Video z Rock for People 2014 zde: https://www.youtube.com/watch?v=39bThSDKDow
Obecné informace
Staropramen a hudba
Pro Staropramen je hudba klíčovou zážitkovou aktivitou pro jeho spotřebitele. Festival Rock for People je vlajkovou lodí tohoto konceptu. Dalšími festivaly, které Staropramen podporuje, jsou Votvírák, Rock for Churchill a České hrady a Moravské hrady. Celoročně je Staropramen dlouhodobě partnerem pražské O2 arény, proto je přítomen na koncertech největších českých i světových hudebních hvězd.
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou druhým největším producentem piva v České republice. Spotřebitelům a zákazníkům nabízejí jedno z nejširších portfolií pivních značek. Společnost je také významným českým exportérem piva. V zahraničí nejoblíbenější značku z portfolia – Staropramen – mohou ochutnat spotřebitelé ve více než 36 zemích světa. Více informací najdete na www.pivovary-staropramen.cz.
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou součástí skupiny Molson Coors Brewing Company, která patří mezi největší pivovarnické společnosti světa. Svou podnikatelskou činnost vyvíjí v Kanadě, USA, střední Evropě, Velké Británii a dalších exportních trzích. Společnost disponuje pestrým portfoliem vlastních i partnerských značek, včetně “vlajkových lodí” Coors Light, Molson Canadian, Staropramen a Carling. Více informací najdete na www.molsoncoors.com.
Pro více informací kontaktujte
Pavel Barvík | Manažer komunikace a firemních záležitostí | Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5
M 602 266 815 | pavel.barvik@molsoncoors.com
Daniel Maršalík │PR konzultant │PR.Konektor │ M 606 464 922 │
„Hudba nezná hranice mezi lidmi. Vyjadřuje a vyvolává pocity. Propojuje lidi, přináší společné zážitky. Kvůli těmto chvílím jsme si vybrali hudbu jako téma. Chceme být u těchto momentů, chceme se podílet na jejich vytváření,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Staropramen a dodává.„Krom velkých hudebních festivalů v čele s Rock for People a koncertů v O2 areně naše hudební aktivity zahrnují i spolupráci s vybranými hudebními kluby. Hudbě se tak věnujeme od zčátku do konce roku a oslovujeme spotřebitele po celé České republice. Nejintenzivněji je to ale od června do září, kdy je akcí nejvíce. Proto také nyní spouštíme hudební kampaň.“
Buď hudbě blíž se Staropramenem
Letošní kampaň nese název Buď hudbě blíž a má za cíl krom potěšení z živých koncertů dát hudbu lidem přímo do ruky v podobě hudební plechovky a přinést jim tak dobrou náladu doslova kdekoliv: na pláži, chatě, vodě či jen tak doma pro relax. Stačí mít plechovku Staropramenu a být on-line. "Každý, kdo si v období od června do srpna koupí plechovku Staropramenu Světlého ze speciální hudební edice, získá díky QR kódům jedinečnou možnost poslechnout si zdarma třicet skladeb žánru zobrazeného na plechovce,“ popisuje Šlechta. Spotřebitelé si mohou vybrat plechovky v designu Rocku, Elektra, Punku, Hip Hopu, Reggae a Klasiky.
Kampaň bude silně podpořena v místě prodeje promočními aktivitami o festivalové balíčky a lístky na hudební festivaly. Aktivity proběhnou jak v hospodách, tak v obchodech. V červnu bude kampaň také ve vlacích City Elefant a autobusových linkách Student Agency. Tedy v místech, kde lidé hudbu rádi poslouchají. Vše doplní CLV na frekventovaných místech v Praze.
Festivaly: kvalitní pivní servis, zábava, ale i další Festivaly bez zábran
Spokojenost návštěvníků hudebních festivalů nezávisí pouze na kvalitě line-upů a bezchybném výkonu vystupujících umělců, ale také na vybavenosti festivalu včetně nabídky piva a souvisejících služeb. „ K dobré náladě napomáháme poskytováním bezkonkurenčního pivního servisu, nabídkou širokého pivního a nápojového portfolia, komfortem stanů, posezení a řadou extra aktivit pro návštěvníky,“ popisuje základní principy nabídky pivovaru Jan Vošta, event&sponzoring manažer Staropramenu.
Příkladem nabídky Staropramenu je hradecký festival Rock for People, jehož je Staropramen generálním partnerem. Tento prestižní festival se letos koná o měsíc dříve, a to již od 4. - 6. června ve Festivalparku v Hradci Králové. Staropramen pro jeho návštěvníky připravil skvěle ošetřené pivo, pohodlné sezení, kvalitní servis, plný pivní line-up. Jeden z hangárů pojme jako stylovou hospodu s pivem do skla, kde si bude možné dát i nepasterizované tankové pivo.
Vedle klasických značek Staropramenu, jeho řady beermixů a Sládkovy limonády budou mít v areálu vlastní restaurace nebo posezení další značky z portfolia firmy: Stella Artois, Hoegaarden, Corona nebo stále populárnější Carling British Cider. „V areálu budeme mít také originální produkci vyplňující přestávky mezi koncerty na velkých scénách tzv. „rychloparties“. Každá bude v jiném hudebním žánru a bude podporovat novou edici plechovek Staropramenu s hudební tematikou,“ dodává Vošta. „Všechny tyto aktivity doplňuje projekt, na který jsme v pivovaru velmi hrdí. Jde o Festivaly bez zábran, které pomáhají zpřístupnit festivaly hendikepovaným lidem, především vozíčkářům,“ říká Jan Vošta se Staropramenu.
V loňském roce měly Staropramen Festivaly bez zábran na Rock for People svou premiéru. V rámci snahy o kvalitní a pohodlný hudební zážitek pro hendikepované instaluje Staropramen naproti pódia vyvýšenou plošinu pro vozíčkáře s nájezdovou rampou. V areálu položí přechodové pásy z recyklovaného plastu překonávající nerovnosti terénu, zpřístupní nejen pivní stany Staropramenu, ale i další stage a občerstvení. Znovu v hradeckém Festivalparku otevře chill-out zónu, a to přímo v jednom z hangárů. Letos je chill out zóna pojata nejen jako místo odpočinku, ale i jako místo zábavy, a to nejen pro vozíčkáře.
„Ve Staropramenu máme kvaliního silného partnera, který navíc každý rok přichází s novinkami a různými vylepšeními. Rock For People je už ve své třetí dekádě. Díky iniciativě Festivaly bez zábran nás loni návštívilo více osob s pohybovým hendikepem a letos jich čekáme ještě více. Stejně jako ve Staropramenu i nás tento trend těší,“ dodal k aktivitě Staropramenu se Michal Thomes, ředitel festivalu Rock for People.
Staropramen Festivaly bez zábran letos navštíví festivaly Rock for People, Votvírák, Vysmáté léto v Kadani a Nouvelle Prague. O účasti projektu na dalších festivalech se intenzivně jedná. Další informace o projektu lze nalézt na stránkách projektu www.festivalybezzabran.cz .
Video k Festivalům bez zábran najdete zde: https://www.youtube.com/watch?v=3PlABJoGNUA
Video z Rock for People 2014 zde: https://www.youtube.com/watch?v=39bThSDKDow
Obecné informace
Staropramen a hudba
Pro Staropramen je hudba klíčovou zážitkovou aktivitou pro jeho spotřebitele. Festival Rock for People je vlajkovou lodí tohoto konceptu. Dalšími festivaly, které Staropramen podporuje, jsou Votvírák, Rock for Churchill a České hrady a Moravské hrady. Celoročně je Staropramen dlouhodobě partnerem pražské O2 arény, proto je přítomen na koncertech největších českých i světových hudebních hvězd.
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou druhým největším producentem piva v České republice. Spotřebitelům a zákazníkům nabízejí jedno z nejširších portfolií pivních značek. Společnost je také významným českým exportérem piva. V zahraničí nejoblíbenější značku z portfolia – Staropramen – mohou ochutnat spotřebitelé ve více než 36 zemích světa. Více informací najdete na www.pivovary-staropramen.cz.
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou součástí skupiny Molson Coors Brewing Company, která patří mezi největší pivovarnické společnosti světa. Svou podnikatelskou činnost vyvíjí v Kanadě, USA, střední Evropě, Velké Británii a dalších exportních trzích. Společnost disponuje pestrým portfoliem vlastních i partnerských značek, včetně “vlajkových lodí” Coors Light, Molson Canadian, Staropramen a Carling. Více informací najdete na www.molsoncoors.com.
Pro více informací kontaktujte
Pavel Barvík | Manažer komunikace a firemních záležitostí | Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5
M 602 266 815 | pavel.barvik@molsoncoors.com
Daniel Maršalík │PR konzultant │PR.Konektor │ M 606 464 922 │
Online verze stránky: https://www.muzikus.cz/tiskove-zpravy/Staropramen-zahajuje-sezonu-openair-festivalu-a-spousti-hudebni-kampan-Bud-hudbe-bliz~04~cerven~2015/
Komentáře
&;