„Festivaly bez zábran“ jsou opět tady. Staropramen i letos vozíčkářům zpřístupní vybrané festivaly.
4.6.2015 | Autor: Muzikus PR | sekce: tiskové zprávy
Praha, 3. května 2015 – Cíl projektu Staropramen Festivaly bez zábran je jasný – umožnit hendikepovaným, aby si letní festivalovou sezonu užili naplno. Loni se to podařilo na 4 akcích. Letos organizátoři slibují zpřístupnit minimálně stejný počet festivalů a zatraktivnit chill out zónu pro vozíčkáře. Narůst by mělo i množství vybraných plastových i kovových víček, která následně poslouží na výrobu dalšího festivalového vybavení. Už nyní je jisté, že bezbariérová prostředí pro vozíčkáře vzniknou na festivalech Rock for People, Votvírák, Nouvelle Prague a Vysmátém létě v Kadani.
Votvírák, Rock for People v Hradci Králové i Českém Brodě nebo pražský Nouvelle Prague. To byly loňské festivaly, kde bylo díky projektu Festivaly bez zábran pro vozíčkáře během loňské festivalové sezony připraveno odpovídající zázemí. Díky Festivalům bez zábran se tak na vybrané festivaly podívalo celkem 74 vozíčkářů.
A samozřejmě se pokračovalo i ve sběru plastových víček a kovových zátek. Návštěvníkům festivalů, zaměstnancům společnosti Pivovary Staropramen, partnerským organizacím i široké veřejnosti se jen za loňský rok podařilo nasbírat 17 tun plastových a kovových víček.“Vybraná plastová víčka posloužila k výrobě dalších přechodových pásů, které vyrovnávají terén a usnadňují pohyb vozíčkářům. Peníze získané za kovové zátky jsme použili k vybudování dalšího zázemí pro tyto návštěvníky festivalů,“ říká Edita Šilhánová, ředitelka právního oddělení a firemních záležitostí společnosti Pivovary Staropramen.
Scénář letošních „Festivalů bez zábran“ zůstává podobný. Na vybraných festivalech se objeví vyvýšená platforma s nájezdovou rampou pro kvalitnější rozhled i poslech, přechodové pásy i uzpůsobené zázemí například v podobě snížených barů. “Letos bychom rádi nabídli účast na festivalech až sto dvaceti vozíčkářům,“ říká Edita Šilhánová a dodává: „Ve spolupráci s organizátory festivalů Rock for People a Votvírák bylo navíc stanoveno velmi příznivé vstupné pro vozíčkáře a jejich doprovod.“
Novinkou na letošním ročníku Rock for People bude inovace ve vozíčkářské chill out zóně. „Chtěli jsme vozíčkářům poskytnout nejen místo k odpočinku, ale i zábavu, a proto jsme vybavili chill out zónu herními konzolami, stolním fotbalem a dalšími zábavnými prvky. Zároveň se nám díky spolupráci s Jedličkovou nadací podařilo zajistit ukázku hry boccia, kterou si budou moci společně s vozíčkáři vyzkoušet i další návštěvníci festivalu Rock for people,“ říká Edita Šilhánová.
Samozřejmě pokračuje i sběr plastových víček a kovových zátek. „Letos bychom rádi objem nasbíraných plastových víček a kovových korunek navýšili zhruba o 20 procent. Festivalové návštěvníky se chystáme ke sbíraní motivovat prostřednictvím nejrůznějších soutěží a odměn,“ vyjmenovává Edita Šilhánová, podle které by měl projekt Festival bez zábran letos zahrnovat minimálně 4 výše zmíněné hudební festivaly a další akce například v O2 Areně.
Více na: www.festivalybezzabran.cz
Staropramen Festivaly bez zábran vs. „Sbírej víčka, postavíme…“
„Staropramen Festivaly bez zábran“ navázaly na projekt nazvaný „Sbírej víčka, postavíme…“, který společnost Pivovary Staropramen odstartovala už před více než 4 lety. Na počátku do něj byli zapojeni především zaměstnanci společnosti. V dalších letech společnost postupně do projektu zapojila i své konzumenty, a to prostřednictvím promočních akcí, během kterých byli vyznavači značky Braník odměňováni za odevzdaná plastová víčka i kovové zátky. Díky projektu „Sbírej víčka, postavíme…“ během let vybavila vybraná dětská hřiště v okolí pivovarů herními atrakcemi z recyklovaného plastu, ale i cvičiště pro asistenční psy organizace Helppes.
Obecné informace
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou druhým největším producentem piva v České republice a lídr v segmentu beermixů. Spotřebitelům a zákazníkům nabízejí jedno z nejširších portfolií pivních značek. Společnost je také významným českým exportérem piva. V zahraničí nejoblíbenější značku z portfolia – Staropramen – mohou ochutnat spotřebitelé ve více než 36 zemích světa. Více informací najdete na www.pivovary-staropramen.cz.
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou součástí skupiny Molson Coors Brewing Company, která patří mezi největší pivovarnické společnosti světa. Svou podnikatelskou činnost vyvíjí v Kanadě, USA, Střední Evropě, Velké Británii
a dalších exportních trzích. Společnost disponuje pestrým portfoliem vlastních i partnerských značek, včetně “vlajkových lodí” Coors Light, Molson Canadian, Staropramen a Carling. Více informací najdete na www.molsoncoors.com.
Pro více informací kontaktujte
Pavel Barvík |Manažer komunikace a firemních záležitostí| Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5| M 602 266 815 | pavel.barvik@molsoncoors.com
Zdeňka Učňová | AC&C Public Relations, s.r.o., Čistovická 11, 163 00 Praha 6
T 220 518 208 | M 736 751 168 |
Votvírák, Rock for People v Hradci Králové i Českém Brodě nebo pražský Nouvelle Prague. To byly loňské festivaly, kde bylo díky projektu Festivaly bez zábran pro vozíčkáře během loňské festivalové sezony připraveno odpovídající zázemí. Díky Festivalům bez zábran se tak na vybrané festivaly podívalo celkem 74 vozíčkářů.
A samozřejmě se pokračovalo i ve sběru plastových víček a kovových zátek. Návštěvníkům festivalů, zaměstnancům společnosti Pivovary Staropramen, partnerským organizacím i široké veřejnosti se jen za loňský rok podařilo nasbírat 17 tun plastových a kovových víček.“Vybraná plastová víčka posloužila k výrobě dalších přechodových pásů, které vyrovnávají terén a usnadňují pohyb vozíčkářům. Peníze získané za kovové zátky jsme použili k vybudování dalšího zázemí pro tyto návštěvníky festivalů,“ říká Edita Šilhánová, ředitelka právního oddělení a firemních záležitostí společnosti Pivovary Staropramen.
Scénář letošních „Festivalů bez zábran“ zůstává podobný. Na vybraných festivalech se objeví vyvýšená platforma s nájezdovou rampou pro kvalitnější rozhled i poslech, přechodové pásy i uzpůsobené zázemí například v podobě snížených barů. “Letos bychom rádi nabídli účast na festivalech až sto dvaceti vozíčkářům,“ říká Edita Šilhánová a dodává: „Ve spolupráci s organizátory festivalů Rock for People a Votvírák bylo navíc stanoveno velmi příznivé vstupné pro vozíčkáře a jejich doprovod.“
Novinkou na letošním ročníku Rock for People bude inovace ve vozíčkářské chill out zóně. „Chtěli jsme vozíčkářům poskytnout nejen místo k odpočinku, ale i zábavu, a proto jsme vybavili chill out zónu herními konzolami, stolním fotbalem a dalšími zábavnými prvky. Zároveň se nám díky spolupráci s Jedličkovou nadací podařilo zajistit ukázku hry boccia, kterou si budou moci společně s vozíčkáři vyzkoušet i další návštěvníci festivalu Rock for people,“ říká Edita Šilhánová.
Samozřejmě pokračuje i sběr plastových víček a kovových zátek. „Letos bychom rádi objem nasbíraných plastových víček a kovových korunek navýšili zhruba o 20 procent. Festivalové návštěvníky se chystáme ke sbíraní motivovat prostřednictvím nejrůznějších soutěží a odměn,“ vyjmenovává Edita Šilhánová, podle které by měl projekt Festival bez zábran letos zahrnovat minimálně 4 výše zmíněné hudební festivaly a další akce například v O2 Areně.
Více na: www.festivalybezzabran.cz
Staropramen Festivaly bez zábran vs. „Sbírej víčka, postavíme…“
„Staropramen Festivaly bez zábran“ navázaly na projekt nazvaný „Sbírej víčka, postavíme…“, který společnost Pivovary Staropramen odstartovala už před více než 4 lety. Na počátku do něj byli zapojeni především zaměstnanci společnosti. V dalších letech společnost postupně do projektu zapojila i své konzumenty, a to prostřednictvím promočních akcí, během kterých byli vyznavači značky Braník odměňováni za odevzdaná plastová víčka i kovové zátky. Díky projektu „Sbírej víčka, postavíme…“ během let vybavila vybraná dětská hřiště v okolí pivovarů herními atrakcemi z recyklovaného plastu, ale i cvičiště pro asistenční psy organizace Helppes.
Obecné informace
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou druhým největším producentem piva v České republice a lídr v segmentu beermixů. Spotřebitelům a zákazníkům nabízejí jedno z nejširších portfolií pivních značek. Společnost je také významným českým exportérem piva. V zahraničí nejoblíbenější značku z portfolia – Staropramen – mohou ochutnat spotřebitelé ve více než 36 zemích světa. Více informací najdete na www.pivovary-staropramen.cz.
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou součástí skupiny Molson Coors Brewing Company, která patří mezi největší pivovarnické společnosti světa. Svou podnikatelskou činnost vyvíjí v Kanadě, USA, Střední Evropě, Velké Británii
a dalších exportních trzích. Společnost disponuje pestrým portfoliem vlastních i partnerských značek, včetně “vlajkových lodí” Coors Light, Molson Canadian, Staropramen a Carling. Více informací najdete na www.molsoncoors.com.
Pro více informací kontaktujte
Pavel Barvík |Manažer komunikace a firemních záležitostí| Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5| M 602 266 815 | pavel.barvik@molsoncoors.com
Zdeňka Učňová | AC&C Public Relations, s.r.o., Čistovická 11, 163 00 Praha 6
T 220 518 208 | M 736 751 168 |
Online verze stránky: https://www.muzikus.cz/tiskove-zpravy/Festivaly-bez-zabran-jsou-opet-tady-Staropramen-i-letos-vozickarum-zpristupni-vybrane-festivaly~04~cerven~2015/