Muzikus.cz homepage
přihlášení uživatele
PŘIHLÁŠENÍ UŽIVATELE JE ZRUŠENÉ
vyhledávaní
tagy

tag: PRAŽSKÁ KOMORNÍ FILHARMONIE

30.12.2008 Snad není mylný dojem, že toto třetí CD Jakuba Hrůši u Supraphonu je nejvydařenější. To první s Dvořákovými Valčíky je sporné dramaturgicky, u toho druhého se místy potýká s nutností dosáhnout většího zvuku,...
28.12.2008 Svoje oficiální převzetí Pražské komorní filharmonie si Jakub Hrůša vůbec neulehčil. Naopak zvolil velmi nesnadnou cestu. Možná pod vlivem výjimečnosti okamžiku, možná i díky svátečnímu 28. říjnu uvedl v Rudolfinu...
17.12.2008 Je dobře, že Martin Turnovský mohl přímo v den svých osmdesátin 29. 9. 2008 dirigovat náš nejlepší orchestr ve Smetanově síni a v programu, který byl blízký jemu, hráčům i posluchačům.
6.12.2008 Abonentní koncert Pražské komorní filharmonie 17. února dirigoval Kaspar Zehnder a program byl sestaven z velmi různorodých skladeb. Úvodní Modlitba toreadora pro smyčce španělského skladatele Joaquína Turiny...
25.5.2008 Tradičně ve znamení klasické hudby, staré hudby, jazzu, world music i crosseoveru se ponese program festivalu Struny podzimu, jehož letošní ročník bude na pražských scénách probíhat od 28. září do 19. listopadu.
12.11.2007 Pražská komorní filharmonie prošla v průběhu loňské sezony celkovou obměnou managementu. V konkurzu na nového ředitele orchestru zvítězil v červnu 2006 původem kontrabasista a dlouholetý hráč...
3.1.2007 Pětadvacetiletý dirigent Jakub Hrůša stojí díky Supraphonu už za druhou skvostnou „českou“ kompaktní deskou. S Pražskou komorní filharmonií navázal...
5.5.2006 Koncert Pražské komorní filharmonie u Šimona a Judy byl (12. 1.) prvním v řadě dvou stovek akcí tvořících celoroční projekt Mozart-Praha-2006. Večer, dirigovaný mladým Rakušanem...
6.10.2005 Krumpholtzovy symfonie pro harfu a orchestr vycházejí na CD poprvé (nahrávky jsou z roku 1997), ve skvělé interptretaci harfistky Hany Müllerové, klavíristy Vojtěcha Spurného a Pražské komorní filharmonie...
3.10.2005 Tenorista Luciano Pavarotti zůstane jedním z nejúžasnějších hlasů operních dějin. Nahrávky ho dostatečně zachycují v jeho nejlepší formě, k níž patřila suverénní melodická linka, bezpečně posazený a zcela otevřený hlas, skvělé a dlouhodeché nejvyšší tóny - nezaměnitelný a jedinečný projev, přes svou průraznost lyrický a příjemný.

31-40 (55) 

na začátek posounout vzad předešlé 1 2 3 4 5 6 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.