Jay Alansky: Les Yeux Crevés
23.4.2003 | Autor: Martin Zoul
F Communications/CDirect (55:11)
Jay Alansky přitvrdil pouze ve jméně (dřív se psal Alanski). Jinak se na Les Yeux Crevés představuje ve stejné poloze, která sluší jeho projektu A Reminiscent Drive. Nová deska je kompaktní a nerozbíhá se do všech směrů, což se nedá říct o zatím posledním albu Alanského alter ega, Ambrosia. Pokud si vzpomínáte na skladby Ambrosia a What's Your Style, které se objevily na Tripmagem licencované kompilaci Electronic With No Limit, takových je tu většina.
Novinkou a příjemným překvapením je implantace prvků nové elektroniky a dubu - skladby si račte přiřadit sami. V zásadě je ale azimut stejný a pokud Alansky cestou neztratí buzolu, určitě se s ním setkáme v cíli, kterým je výroční anketa na konci roku.
Vážně netuším, proč tahle deska nevychází pod zavedenou hlavičkou A Reminiscent Drive, když autora snadno odhalíte už při prvních tónech úvodní skladby Un maximum de lumičre. Další záhadou je pro mě ta drobná změna jména. Oficiální website nebyl v době psaní této recenze ještě v provozu a bylo možné pouze poslat panu Alanskému e-mail. Vy byste ho ale otravovali takovou prkotinou, nota bene když natočil tak příjemnou desku, jako je Les Yeux Crevés?
Vivat F-Comm a zas nám něco pošlete, jó?
Body:
časopis Rock&Pop 2003/04