Distancujeme se od kampaně kapely Liwid
19.1.2012 | Autor: Muzikus PR | sekce: o nás
Karlovarská kapela Liwid vyhlásila soutěž pro střední školy, ve které výhrou má být kromě jejího vystoupení také 10 tisíc Kč a 16 mobilních telefonů. Za pozastavení stojí nejen otázka, zdali je nepříliš známá kapela schopna dostát takovému slibu, ale také to, že na vizuálech a webových stránkách uvádí jako partnera soutěže Muzikus, ačkoliv žádné partnerství s námi domluvené nemá. Na důvěryhodnosti soutěži nepřidává ani fakt, že skupina odmítá komunikovat a k záležitosti se vyjádřit.
Již 10. prosince jsme kapelu e-mailem požádali o stažení loga z vizuálů prezentovaných na jejích oficiálních stránkách a dalších profilech, následně 5. ledna ji urgovali. Během celého měsíce skupina žádným způsobem nezareagovala. To manažer a zpěvák Ján Porada v telefonickém rozhovoru 12. ledna odůvodnil tím, že „se k tomu ještě nedostal“, a přislíbil, že do konce týdne (tj. 15. ledna) se e-mailem vyjádří a co nejdříve vizuály odstraní. Nestalo se tak, naopak skupina pokračuje v propagaci a nadále, navzdory svému slibu, používá původní vizuál.
Rádi bychom věřili, že úmysl kapely Liwid nebyl špatný, avšak dosavadní způsob komunikace nás o důvěryhodnosti příliš nepřesvědčuje. Protože v soutěži je mladým lidem slibována poměrně hodnotná výhra a logo „partnera“ může budit mylný dojem, že projekt zaštiťujeme, nezbývá nám, než se od kampaně distancovat.
Něco takového děláme poprvé a věříme, že naposledy. Možná, že tím kapela dosáhla toho, co chtěla – aby se o ní psalo. Po pokusech se domluvit to však bereme jako skutečně poslední možnost, jak dát najevo, že s touto akcí nemáme nic společného.
Již 10. prosince jsme kapelu e-mailem požádali o stažení loga z vizuálů prezentovaných na jejích oficiálních stránkách a dalších profilech, následně 5. ledna ji urgovali. Během celého měsíce skupina žádným způsobem nezareagovala. To manažer a zpěvák Ján Porada v telefonickém rozhovoru 12. ledna odůvodnil tím, že „se k tomu ještě nedostal“, a přislíbil, že do konce týdne (tj. 15. ledna) se e-mailem vyjádří a co nejdříve vizuály odstraní. Nestalo se tak, naopak skupina pokračuje v propagaci a nadále, navzdory svému slibu, používá původní vizuál.
Rádi bychom věřili, že úmysl kapely Liwid nebyl špatný, avšak dosavadní způsob komunikace nás o důvěryhodnosti příliš nepřesvědčuje. Protože v soutěži je mladým lidem slibována poměrně hodnotná výhra a logo „partnera“ může budit mylný dojem, že projekt zaštiťujeme, nezbývá nám, než se od kampaně distancovat.
Něco takového děláme poprvé a věříme, že naposledy. Možná, že tím kapela dosáhla toho, co chtěla – aby se o ní psalo. Po pokusech se domluvit to však bereme jako skutečně poslední možnost, jak dát najevo, že s touto akcí nemáme nic společného.
Online verze stránky: https://www.muzikus.cz/o-nas/Distancujeme-se-od-kampane-kapely-Liwid~19~leden~2012/
Komentáře
&;