Myspace se vrací do hry, nová verze je online. První dojmy?
15.1.2013 | Autor: Ladislav Řehounek | sekce: novinky
Po dlouhých měsících slibů a odkladů je spuštěna nová verze Myspace, jedné z prvních masově rozšířených komunitních sítí. Načasování startu si Justin Timberlake, který se v předloňském roce stal spolumajitelem webu, nemohl zvolit lépe. Přichází totiž takřka současně s jeho comebackovým singlem. A ano, právě Justin vás na titulní stránce nového Myspace uvítá.
Nevýhodou nové verze je nová databáze uživatelů. V praxi to znamená, že je sice možné se přihlásit přes své původní přihlašovací údaje, stejně jako přes Facebook nebo Twitter, uživatelský profil je však zcela prázdný: do nové verze se s vámi nepřestěhují vaše fotky, kamarádi ani oblíbené kapely (UPDATE: kapely si mohou na nové MySpace importovat svou hudbu ze staré verze). Dosavadní verze Myspace nicméně zůstává paralelně online.
Účty se také nově nedělí na fanouškovské a kapelní. Zatímco dosud měly obě skupiny separátní registrace, nyní je možné si po prvním přihlášení nastavit, zdali jste fanouškem, muzikantem, fotografem, organizátorem koncertů či novinářem, případně zvolit více možností.
Poměrně odvážným krokem je filozofie layoutu, která jde oproti zavedeným trendům. Nejvýrazněji je to patrné v rolování stránky, které neprobíhá obligátně vertikálně, ale do strany. S překonáváním zavedených zvyků možná budou mít leckteří uživatelé problém, orientace na stránce se nicméně zdá být vcelku jednoduchá.
Proměnou mimochodem prošla i oficiální verze přepisu názvu. Jak provozovatelé zdůrazňují, jde nyní o Myspace, nikoliv již MySpace s velkým S. A změna se dotkla i loga, které opět vychází z prapůvodní verze z dob největší slávy portálu.
Nové Myspace najdete na adrese new.myspace.com.
Nevýhodou nové verze je nová databáze uživatelů. V praxi to znamená, že je sice možné se přihlásit přes své původní přihlašovací údaje, stejně jako přes Facebook nebo Twitter, uživatelský profil je však zcela prázdný: do nové verze se s vámi nepřestěhují vaše fotky, kamarádi ani oblíbené kapely (UPDATE: kapely si mohou na nové MySpace importovat svou hudbu ze staré verze). Dosavadní verze Myspace nicméně zůstává paralelně online.
Účty se také nově nedělí na fanouškovské a kapelní. Zatímco dosud měly obě skupiny separátní registrace, nyní je možné si po prvním přihlášení nastavit, zdali jste fanouškem, muzikantem, fotografem, organizátorem koncertů či novinářem, případně zvolit více možností.
Poměrně odvážným krokem je filozofie layoutu, která jde oproti zavedeným trendům. Nejvýrazněji je to patrné v rolování stránky, které neprobíhá obligátně vertikálně, ale do strany. S překonáváním zavedených zvyků možná budou mít leckteří uživatelé problém, orientace na stránce se nicméně zdá být vcelku jednoduchá.
Proměnou mimochodem prošla i oficiální verze přepisu názvu. Jak provozovatelé zdůrazňují, jde nyní o Myspace, nikoliv již MySpace s velkým S. A změna se dotkla i loga, které opět vychází z prapůvodní verze z dob největší slávy portálu.
Nové Myspace najdete na adrese new.myspace.com.
Online verze stránky: https://www.muzikus.cz/novinky/Myspace-se-vraci-do-hry-nova-verze-je-online-Prvni-dojmy~15~leden~2013/