V Los Angeles a v Londýně vznikla novinka jedné třetiny Bee Gees, Robina Gibba, jistě proto, aby potvrdila funkci svého strůjce na světové scéně. Není to přímo diskotéková zvrhlost (ta obava je v...
celý článek
autor článku byl úplně mimo | viola | 16.11.2005 |
náhodou jsem našla tenhle komentář k albu... autor byl tehdy asi pod vlivem drog a nejspíš zemřel na předávkování, protože jinak by v nějakém světlém okamžiku tenhle text hned odstranil z internetu!! 1. co jako má znamenat ten obrázek? k čemu to patří? 2. pod album se všichni 3 bratři nepodepsali, Barry ani zesnulý Maurice s tím nemají vůbec nic společného (až na 1 píseň od BGs, kterou Robin na albu použil zcela bez jejich vědomí a jednu svou starou sólovku...). Album navíc ani není řádným sólovým počinem, většinu písní Robin Gibb vůbec nenapsal (není tedy třeba bát se disca, kterému se věnoval asi 1/5 své kariéry, Bee Gees jsou RNB skupina!!!). Album vzniklo z písní autorů, kteří Gibbovi své písně poslali (doufajíce, že ho osloví a on jim pomůže prorazit) a on se je rozhodl nahrát, jako takový experiment, něco bokem, o upevňování pozice na světové scéně lze hovořit jen v tom kontextu, že si to Gibb může dovolit a toto album ho nijak neohrozí. O Gibbovských strukturách u tohoto alba nelze hovořit... nelze ani souhlasit s tím, že by se to líbilo důchodcům, oni na tu moderní úpravu písní (která albu spíše škodí, než pomáhá, což lze Deaconovi vytknout velice dobře) většinou moc nejsou. Nic ubožejšího než tenhle snad rádoby informativní příspěvek (který doufám nikdo nenazývá recenzí), jsem již velice douhou dobu nečetla na žádném, ani tom nejpovrchnějším, hudebním serveru.