Muzikus.cz homepage
přihlášení uživatele
PŘIHLÁŠENÍ UŽIVATELE JE ZRUŠENÉ
vyhledávaní
článek
V období let 2000 - 2002 se časopis Rock & Pop dostával postupně do ekonomicky velmi tíživé situace (příjmy byly dlouhodobě nižší než výdaje), která byla přímým odrazem trvalého úbytku čtenářů...
celý článek

Daniel Andel

 

Komentáře

celkový počet: 30

David Pleva  vzkaz
ddc  ???
Radim Zetka  Aspoň tak...
Pari  Dík za info
Hezel  The End
M.Sotona  Rock&Beng!????? Ale no tak!!!!
Petr O.  jen tak dál
jao  &Melodie ?
Renáta  To snad NEE!!!
Saladín.  Asi tak
janča  Že by???
Daniel Andel  Re: Že by???
Alex Švamberk  Re: Že by???
piskor  R.I.P.
karel  no, uvidíme...
Ruda z Plzně  smutek
jenda  andel naopak
jenda  diky - let the good times roll...
Thoum  S komerčním hnusem na věčné časy a nikdy jinak!!!
Dan Mach  Škoda !!!
Jára M.  Zadne moc dobre zpravy
Jára M.  Re: Zadne moc dobre zpravy
oves  cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je spatne
huhla  Re: cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je sp
oves  Re: cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je sp
Janča  Re: cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je sp
oves  Re: cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je sp
929  n/a
Celestyn  spravne
Adrian Hőfer  je to v hajzlu........

     
 
 
&;
vzkaz | David Pleva | 9.1.2003 |
Časopis Rock&Pop byl třináct let pro mě tím nejatraktivnějším a nejsrozumitelnějším hudebním periodikem. O šíři záběru nemluvě (pokud ovšem tím rozšiřováním nemíníte hitparádové šplhouny, drby z kuloárů apod., což asi míníte). Měl jsem k němu důvěru. Samozřejmě neznám ekonomické pozadí celé věci, ale je velmi pravděpodobné, že mě ztrácíte jako čtenáře, a že jistě nebudu sám. Odešla redakce,které jsem věřil, odcházím taky. Beru to osobně. Fuck off!
??? | ddc | 9.1.2003 |
Je to smutné. RP byl(?) jediným víceméně relevantním časopisem o "rock a popu" , s jakýmsi celostátním záběrem.To ostatní je jen life style nebo rozšířený fanzin.Jako třeba Big Bang(nic proti).Návrat Jardy Špuláka,připomíná návrat Marhoula na Barrandov.Ale přeji mnoho štěstí,bude to asi hop nebo trop.
Aspoň tak... | Radim Zetka | 9.1.2003 |
Zdravím!
Děkuji za "slova útěchy". Už už jsem Vám chtěl napsat neuctivý e-mail, pane Andeli, ale slova o tom, že se R&P (či musiQ) chopí redakce BigBengu! plus někteří z původní redakce, mě uklidnila. Sice si nejsem jistý, jak se mi nová podoba mého oblíbeného časopisu bude zamlouvat, ale vzhledem k tomu, že se BigBeng! dokázal vypracovat na hodně slušný časopis, se o budoucnost nebojím.
R&P byl vždy na úrovni a dokázal své čtenáře vychovávat a kultivovat, proto doufám, že to tak zůstane. Ovšem pan Lindaur a vůbec celá "stará" redakce mi budou chybět... Snad se s nimi ještě někdy někde sejdu...
Držím palce dál...
Radim Zetka
Dík za info | Pari | 10.1.2003 |
Dík za vaší informaci. Po přečtení lednového čísla jsem si lámala hlavu, proč se v textech, které s tou "blbou" situací ve vaší redakci vůbec nesouvisely, objevuje tolik "žluči" ... Pravděpodobně se ta situace pro některé redaktory "špatně vydejchává"... nebo jim někdo špatně vykuchal vánočního kapra?... ( co vy na to, pane Vedrale...) Je mi to moc líto, ale moc se těším na nové číslo, protože jsem "zvědavá ženská"... Budou mi asi chybět články a editorialy do V.Lindaura, tedy všechny kromě toho posledního, který mě vyhnal do obýváku podívat se, jestli mi neumřeli také moje rybičky... Měla jsem pak pocit, že je všechno marnost nad marnost... Jsem ale optimista - myslím, že vše špatné je k něčemu dobré...
Pa, Pari
The End | Hezel | 10.1.2003 |
Půjdu za Lindaurem!
Rock&Beng!????? Ale no tak!!!! | M.Sotona | 10.1.2003 |
Díky za tiskovou zprávu, další kamínek do mozaiky. Ale: BigBeng páně Špuláka je jeden z časopisů (sám ho čtu, tak to vím) s velice tristní úrovní psaného porojevu. Ti hoši jsou schopni vyplodit desítky pravopisných chyb v jednom jediném čísle.Tak si na ně dejte bacha.
Co dá na obálku únorového čísla nový pan šéfredaktor? Bude v časopise vycházet série rozhovorů s V. Kočandrlem? Necháme se překvapit. Hodně štěstí přeji hlavně čtenářům.
jen tak dál | Petr O. | 11.1.2003 |
umřeli rybičky. Kočandrle, Kočandrle, Kryštof, Lucie, A-ha, dobrá čecha múj kobyl.
&Melodie ? | jao | 11.1.2003 |
To ten nový rok pěkně začíná. Sotva jsem zaplatil předplatné zjišťuji, že jsem vyhodil 600.- Pohřeb jednoho časopisi už pamatuji (Melodie 83?) a nevěřím, že teď to bude výrazně jiné (Špuláku - sorry). Proč kurva za vším musí být peníze?
To snad NEE!!! | Renáta | 11.1.2003 |
Nic není jako dřív, nic není jak bejvávalo...R&P bez Lindaura, Vojtíška, Diestlera a dalších? Tak to teda nekupuju...Sorry... :0( Mám teď celkem obavy - jestli teď na obálkách R&P nebude třeba Britney Spears nebo Eminem - za účelem větší prodejnosti...Do prdele práce - v naší republice nefunguje nic kvalitního dlouho... :0(

P.S. Chtěla bych moc poděkovat bývalé redakci, za skvělou práci, super články a recenze - budete mi moc chybět...(a určitě nejen mně)...
Asi tak | Saladín. | 12.1.2003 |
No tak po dlhom case (cca. 1 roku) som v trafike znovu nahodou zasmatral po R&P blahej pamati (bol som informovany ze medzitym zmenil nazov na Qneco) - a Akeze nemile prekvapenie ma cakalo vovnutri - pohrebny ton i fotografie, atmosfera vazne nemila. Prosto ta posledna vec ktoru by som cakal a ktora uz len fakt chybala k *skvelemu* zaciatku tohto roku. To snad nie do prcic...

PS Bolo to o ludoch a ked sa cela stara garda (Lindaur, Koral, Vojtisek atd atd) jednotne rozhodla skoncit, stratilo to opravnenie k existencii. Vyzera to na No Future. Skoda. Bol to jeden z poslednych inteligentnych CS/SK casopisov. Sice vsetko raz skonci, ale preco sakra musia koncit len dobre veci ? Tfuj. Unava ?
Že by??? | janča | 12.1.2003 |
Pro Renatu: Spíš bych na těch budoucích obálkách očekávala Kabát, Harlej, Olympic, Arakain, Škwor.... atd atd.

Pro pana Anděla: Do celé situace sice moc nevidím, ale že by bývalí redaktoři byli až tak sebevražední, že by zavedený název měnili sami od sebe??? Fakt si myslíte, že tomu někdo věří???? A co se té Harmonie týče - tu opravdu dotujete JENOM z reklam? Já bych si skoro tipla, že spíš nějaký ten grantík, ne???
Kdybyste byl férovej, tak byste ten casopis dustojne ukoncil a prevzal vydavani bengu...

A jinak s tím zde zmíněným srovnáním s Melodií v roce 1984 na sto procent souhlasím. Dát do Audi motor z Embéčka a tvrdit, že je to pořád to samý auto, tomu říkám vtip...
Re: Že by??? | Daniel Andel | 12.1.2003 |
Pro Janču: k Harmonii - dnes již nelze časopis o klasické hudbě živit jen z prodeje a reklamy. Bez grantů (hlavne od MKČR) by nepřežila ani hodinu. Rock & Pop dostal v loňském roce také grant - bohužel však jen symbolický (vše je veřejně přístupné na stránkách MKČR). Kdybych byl "férovej" a ukončil R&P, hádejte kdo by měl problém (kuk na justice.cz a pak epravo.cz)?
Další polemiky nechávám bez komentáře, snažíme se totiž na obálku nafotit Leoše Mareše spolu s Maxim Turbulenc (a do pozadí vzkřísit Lunetic), to byste nevěřila co to dá práce :-)
Re: Že by??? | Alex Švamberk | 14.1.2003 |
Chytrá, samozřejmě, že jde z grantu. Jinak by to ani nešlo. A celobarevný tisk Rock a Popu jistě nepřinesl úsporu nákladů, že..
R.I.P. | piskor | 12.1.2003 |
Vôbec sa nečudujem pohrebnej atmosfére, ktoru je predchnuté (aspoň pre mňa) posledné číslo (aspoň pre mňa stále) Rock & Popu. Pán Lindaur & spol. prišli o dieťa, ktoré rokmi doviedli až k dospelosti. Ako by ste sa asi cítili vy ak by vám niekto zobral vaše dieťa a začal ho vydávať za svoje???! Rock & Pop bol pre mňa vždy synonymom kvality či už po formálnej alebo po obsahovej stránke. Stal sa súčasťou mojho života a akosi si neviem predstaviť, že tomu už tak nebude. Neviem si totiž predstaviť Rock & Pop bez člankov Radka Diestlera či Petra Korála s ich vybrúseným štýlom a zmyslom pre humor. Nepoznám novú redakciu &Musiq, ale fakt, že sa tak ochotne vrhli na ľahkú korisť, ktorú im pán Andel predhodil mi nahovára, že ich hodnotový rebríček nebude mať s hodnotovým rebríčkom redakcie, ktorú som mal tak rád, nič spoločné. Je mi veľmi ľúto, že prichádzam o časopis, ktorý mi bol nenahraditeľným zdrojom informácií, a ktorý ma formoval už od strednej školy. Chcel by som sa poďakovať pánovi Lindaurovi a celej redakcii Rock & Popu za to, že to dokázali ťahať tak dlho (tak krátko?). Dúfam, že sa s vašimi článkami budem môcť stretávať hoci i na nete... Nehcel som byť patetický ale .. Je mi smutno..
no, uvidíme... | karel | 12.1.2003 |
Není sporu o tom, že R&P neměl u nás, co do kvality konkurenci - ale trh je malý, prodej klesá.. Redakce si to zjevně uvědomovala a snažila se přitáhnout nové čtenáře. Sázka na novou, mladou "trance dance" krev (Vedral) zjevně nevyšla. Nové čtenáře nepřivedla (ti mají hejno svých fanzínů - různé ty Trimagy aj.) a staré spíše naštvala. Možná hlavní strategická chyba R&P byl ideový odklon od čs. folku (rozchod s J. Černým). Tahle obec je u nás silná, má i svoje nesporné kvality a Melodie (blahé paměti) se o tuto scénu vždy opírala. I já bych občas spíš vydejchal na obálce Nedvěda, než Britney. Tohle ale Špulák asi provádět nebude.. Nicméně ani pro další Bravo nebo Show tu asi prostor není. Já bych si nejpíš kupoval časopis jako byl (asi na tři čísla:))) Jazztime. Na to tu ale není dost čtenářů. R&P je (byl?) taková hudební Vlasta pro "poučené čtenáře", není tu všechno můj šálek čaje, ale dává všeobecný přehled. Tak jej musíme brát - a nebo ne. Prostě uvidíme.. únor ukáže.
smutek | Ruda z Plzně | 12.1.2003 |
Ještě teď jsem v šoku. Když jsem si dnes odpoledne koupil nové číslo R&P, nevěřil jsem svým očím. Po zániku časopisu Ty&Já a rozloučení se s molochizující Cinemou ztrácím(?) další zdroj kvalitních informací. Co s tím? Zatím to nebudu řešit. Ráno moudřejší večera. Možná si příští měsíc koupím nové číslo (pokud vyjde) a budu srovnávat. Možná mi projevy nových tváří budou sympatické a zůstanu. Možná ale udělám za svým vzděláváním v tomto směru silnou tlustou čáru, uzavřu se do sebe se svými věrnými a nové zajímavé tváře a projekty (a taky zajímavé reedice) nechám jiným. Koneckonců, když jsem to dokázal u filmu, co by to nešlo taky s muzikou, že? A až jednoho dne dostaneme výpověď z tělocvičny, kde každou středu hrajeme florbal, budu už jen sedět doma a tupě zírat na Novu. Nějak mě to sebralo co? Ale nemůžu si pomoct; těch 13 let se jen tak vymazat nedá.
andel naopak | jenda | 14.1.2003 |
nebylo potreba zatraktivnit grafickou podobu, ale naopak vse zjednodusit, zlevnit a snizit naklady (v teto souvislosti si nejsem jist zda "andele" mysli narazku na obal s leosem maresem ironicky, vzdyt co jineho nas v pripade zatraktivneni a "rozsireni zaberu pro sirsi ctenarske vrstvy" ceka?)

nebylo potreba rozsirovat zaber, ale naopak prohloubit, jeste vice se vyhranit (nemyslim ze by si nekdo kupoval casopis kvuli pulce ktera ho zajima, tech ktere zajima trance dance flower power knizak dostal napalm death barta atd dohromady je pri vsi ucte k toleranci ceskych posluchacu a ctenaru zrejme pomerne malo)

a co ta andelska poznamka k casopisu Harmonie, tim jste chtel nakonec rict ze to jde nebo nejde kdyz se chce?

diky - let the good times roll... | jenda | 14.1.2003 |
jeste jsem zapomel podekovat (samozrejme kreatorum, nikoli destroyerum)
S komerčním hnusem na věčné časy a nikdy jinak!!! | Thoum | 15.1.2003 |
Tak já osobně už v tuhle dobu po přečtení tiskové zprávy stojim ve frontě ex-čtenářů. Jenom jedna věc mi přijde zajímavá:Ačkoliv se na stránkách R&P (a asi i Beng!u) často přetřásala rivalita obou tiskovin, Špulákovci na tom asi se svým sebevědomím moc dobře nebyli. Jak si jinak vysvětlit to, že ze dne na den vypoklonkovali svůj plátek a hned se "nakýblovali" do uvolněné redakce kritizovaného konkurenta. To už chce vcelku žaludek! Pro mě osobně R&P skončil odchodem dosavadní personální základny, jejíž rozhled, nadhled, vtipnost a profesionalita tady nikdy neměla, nemá ani nebude mít konkurenci!!! Nemluvě o tom, že odvedla skvělou práci při obrodě časopisu a jeho grafiky, což by nynější nástupci nedokázali ani za mák! Vojtěchu Lindaure &spol, budete mi chybět! Ale neházejte flintu do žita, já doufám, že se s Váma holt už na jinejch stránkách zase setkám! Se všema do jednoho!!!
Škoda !!! | Dan Mach | 17.1.2003 |
Je to hrozné, ale že tento časopis začne mít potíže jsem předvídal dlouho předtím než změnil název na to nečitelné, jak se následně jmenoval (a jmenuje - na rozdíl od titulní stránky webu vydavatele, kde je pořád na starý název ještě ikonka!!!!) a mrzí mne, že jsem měl v tomto případě pravdu. Obsah se ale nezměnil a každý, kdo ho sledoval musí uznat, že tam ke čtení v poslední době nic moc nebylo. Jedině zajímavé zůstaly jenom některé rozhovory a recenze, ty ale stejně byly velmi často plytké, vlastně jako celý časopis, který kdysi byl opravdu dobrý. A nebo to bylo dobou, kdy jsem byl nadšený, že si můžu česky přečíst něco o muzice, kterou jsem měl rád ? Určitě za to může ale absence schopných redaktorů, kteří by dokázali napsat texty, které by zaujaly, minimum inzerce také o něčem svědčí. Je možné, že se v časopisu také objevilo vícero naivních článečků, jako ten, kde si kdosi ztěžoval (až směšně žaloval) na to, že nedostal akreditaci na koncert (prý proto, že nepředložil seznam materiálů, které by daný koncert propagovaly) - a že si tak redakce udělala asi nepřátele mezi promotéry koncertů. Už je to holt tak, v úvodnících minulého ročníku o krizi konec konců hovořil často i šéfredaktor, dopisy čtenářů byly většinou jenom o tom, že časopis je nuda, co na to říct ? Britský Q v češtině u nás vycházet sotva bude, česká mutace Rolling Stone také skončila (první část ročníku, než došlo ke změně v redakci a ve formátu, byla výborná, a pak to sklouzlo do pitomého bulváru pro náctileté), lze čekat, že pokračovatel Rock a Popu s novou redakcí bude cosi, co by se mělo prodávat lépe než předchozí titul, asi to bude jen takové rychločtení, otázkou je, nemyslím to zle, jestli to vůbec nějak jinak v této republice na našem mini trhu s tiskem jde dělat jinak. Jsem toho názoru, že doba, kdy si prostřednictvím Rock a Popu stárnoucí máničky "doplňovaly mezery ve vzdělání" je dávno pryč, a že neexistuje tím pádem kupní síla v mladší generaci, která by časopis, který se dosud držel jen silou vůle, zajistila. Mohl bych jmenovat rubriky, které ve jmenovaném magazínu zabíraly jenom místo a byly i snad přežitkem, ale bylo by to neetické k lidem, kteří časopis dělali a snažili se asi o to nejlepší. Nutí se v té souvislosti úvaha, že jim asi došel potenciál - vyschlo pero. Přesto je zdravím a přeji vše nejlepší, ať už budou kdekoliv. Škoda, že to takhle dopadlo!!!

Je nutné současně zdůraznit, že sice je důležité, kdo do časopisu píše, ale lpět na zavedených jménech, byť mají sebelepší zvuk, se nevyplatí. Přestože šlo o dobré novináře, jenom a pouze jejich vinou byl časopis tak slabý, takže jsem byl rád, že si ho nemusím kupovat a že ho čtu zběžně jenom v knihovně. Jenom kvůli radaktorům chvílemi připomínal fanzin a jenom kvůli nim se nic nelepšilo. Jasně, že s tím vším souvisí i vydavatel a je udivující, že v článku na musicserveru, sám říká, že na jeho podněty nikdo nereagoval. Tak dlouho? Jak je to možné ? Dejme tomu, že se situce zlepší a že pokračovatelé udělají něco lepšího a vzhledově zajímavějšího než je třeba Report, který je sice zaplněn kraťoučkými články různé úrovně, ale splňuje asi zájem vydavatele ( a to jen odhaduji podle toho, co vidím na stánku).
Zadne moc dobre zpravy | Jára M. | 17.1.2003 |
Beng! neznam, ale jestli píšou s hrubkama, jak tu někdo píše shora, tak to je teda supr - jestli mě čekají články autorů, co neumí shodu podmětu s přísudkem, jako je to běžný v řadě časáků pro mladé (a blbé). Jestli jsem si na R&P nečeho vážil, tak to byla výborná jazyková kultura: slovní hříčky, svěží formulace, vyhýbání se žargonu a frázím, viditelná práce editora (i s těmi poznámkami v závorkách). Nepamatuju, že bych si někdy všiml v R&P gramatické hrubky, což je věc, která mě v novinách těžce irituje.

Jak tady někdo píše, že chybou bylo zařazení elektronické hudby, tak to nesouhlasím. Kdyby tam nebyla, tak už to dávno nečtu a rozhodně to nemám předplaceno. Jiná věc je, že p. Vedral a Dedecius nebyli úplně moji oblíbenci, spíš p. nanoru, ale ten teďka moc nepsal.

Panu vydavateli už jsem psal, že jsem zklamán tímto vývojem asi jako všichni diskutující zde. Ale musí se uznat, že má právo vyměnit redakci, když je to ztrátový. Otázka je, jestli z toho udělají tištěnou obdobu ESA, tak to taky můžou, ale měli by nabídnout pak vrácení předplateného těm předplatitelům, kteří o to nebudou mít zájem.
Re: Zadne moc dobre zpravy | Jára M. | 17.1.2003 |
Jo, chtěl jsem dodat, že odebíráme toho fakt hodně, protože nemáme TV a tak (povětšinou :-) o dlouhých zimních večerech čteme. A R&P jsem četl asi nejraději ze všech časopisů. To se nedá ošidit, prostě je vidět, po čem člověk sahá celej měsíc spontáně. A když jsem někdy vytáh číslo z minulýho měsíce, tak pořád jsem tam našel něco nepřečtenýho zajímavýho. To je dneska strašná vzácnost. I slušný týdeníky mám jinak přečtený komplet během večeře.

Asi to byl moc luxus...

Já osobně bych klidně dal o dvacku víc za číslo, kdyby bylo dobrý. V tomhle neplatí, že za menší peníze se smířim s menší kvalitou: zkoušel jsem Trip/xMag, Report, Rollingstone i Show potom, Bbarak, a nic z toho mi nesedlo ani vzdáleně tak jako R&P (nehledě na to, že některý jsou dražší).

Nemůžu do toho mluvit, ale čistě z laickýho pohledu mi přijde racionálnější jiné řešení, než tohle. Jestli začne dělat R&P kompromisy v kvalitě, tak stejně zanikne, akorát s ostudou.

Spíš bych přivítal, kdyby řekli čtenářům: chlapci, je to ztrátový, stojíme o x% víc a na X stránkách nebudou barevný fotky. Při tý příležitosti by mohli odvolat ten piblblej design zavedenej s novým názvem, kde se mi zdálo, že hlavním grafickým prvkem je prázdný místo a veliký mezery...

A vidělo by se rychle.
cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je spatne | oves | 17.1.2003 |
Rock a pop jsem rad cetl, ctu a cist budu - minimalne jeste jedno dve cisla co vyjdou - nechapu vetsinu zdejsich nazoru - nove cislo ani nevyslo a uz je predem spatne...
navic pokud jsem se spravne docetl, vypoved dostali jen nekteri a ostatni se pridali, coz je jiste chvalihodne gesto - ovsem najednou je zde jakasi hrdinska valka, vydavatel proste vsechny vyhazel, coz neni pravda...(lehce si vzpominam na podobne velkolepou kauzu s redaktory CT a reditelem Hodacem)
mel jsem rad byvalou redakci R a P, i kdyz jsme treba v mnohem nesouhlasil, vetsina clanku byla napsana opravdu dobre - nuz nastala situace, ze odesli a co dal... najednou to vypada, ze to proste s nikym jinym nepujde, ze proste jen oni byli tou bohem polibenou elitou? mam pocit, ze vetsina haze na Bang spinu jen proto, ze se jim nelibi jeho zanrovy zaber (predevsim tedy jiste preferovane styly), na coz ma kazdy pravo, ale z pohledu samotnych textu byl ten casopis odveden slusne a hodne se zlepsoval, nehlede k tomu, ze vznikal v mnohem skromnejsich podminkach. nechme tedy prosim novym redaktorum cas vydat alespon prvni cislo a az podle toho co predvedou srsme nadavky...
Re: cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je sp | huhla | 18.1.2003 |
mily ovesi, zajimalo by me co o skromnejsich a neskromnejsich podminkach v techto zatuchajicich redakcich vis. jinak myslim ze jste to nepochopili. skala byl sice dramaturgem esa, ale podle angazma spulaka a vkusu pana vydavatele (zda se ze to byl nejvetsi duvod pro jeho nesouhlas - on proste nechtel vydavat ztratovy casopis o "nove" hudbe ke ktere nema vztah) to vypada mnohem spis na hard rock/metly a dalsi tvrde styly...
Re: cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je sp | oves | 20.1.2003 |
je mi jasne, ze podminky nejsou nic moc a neustale se zhorsuji, ale konkretnejsi informace se clovek asi tezko dozvi. souvisi to zjevne s tim, ze vetsina vseobecne hudebnich casopisu ztraci ctenare, at uz prechodem k jinym casopisum ci mediim, tak obecne klesajicim zajmem o hudbu a informace o ni. ale jsou to proste nove podminky, se kterymi je nutno se vyrovnat. nakonec odmyslime-li si ten vzneseny ideal psani o hudbe, zbyde nakonec jen ten zamestanecko-pravni vztah zamestnavatel - zamestnanec...
co se noveho obsahu tyce - a/ co takhle se do nejakeho cerstvejsiho Bangu podivat, je tam opravdu jen ten metal a tvrde styly? ja jsem ho posledni dobou docela pravidelne prohlizel a musim rict., ze ne b/ OK, pan Skala dovoli panu Spulakovi udelat z Rock a Popu tvrde rockovy magazin. opravdu si to muze dovolit? ani nahodou, R a P si potom koupi jen zlomek puvodnich ctenaru a po par cislech zkrachuje...coz vydavatel nikdy nepripusti
takze ja bych prece jen pockal na to nove cislo a pak bude vsechno jasne...
Re: cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je sp | Janča | 28.1.2003 |
Mily Ovesi!
Zrovna od tebe bych tuhle reakci necekala (ctu to co pises na Freemusic a vetsinou se mi to libi) Jasne, ze vaznejsi soudy je lepe vynaset "az pote", ale tady je az prilis moc indicii, ktere napovidaji, ze je to cekani marne... Cetl jsi treba rozhovor s panem Skalou na MusicServeru??? Myslim, ze po nem si delat nejake iluze je dost zoufale...
Re: cislo s novou redakci jeste nevyslo a uz je sp | oves | 30.1.2003 |
diky za reakci - ja ale prece nerikam, jestli vim, ze se mi to bude libit, nebo ze to bude dobre, proste to nevim a cekam, ale pomlouvat neco pred tim, nez to vyslo mi prijde desne jednoduche...a hlavne ten casopis ma nejake ctenare a podle meho nazoru neni nikdo takovy sebevrah, aby to, o cem se pise obratil naruby a udelal z toho metalovy magazin nebo undergroundovejsi Bravo :-))

rozhovor s panem Skalou jsem cetl a o nejake iluze jsem prisel, ale on vysel pozdeji, nez byla napsana moje predesla reakce...
n/a | 929 | 17.1.2003 |
ja jsem se k tomu casopisu dostal pomerne nedavno, asi 3 roky z5. prestal jsem ho cist asi 2 cisla po zmene nazvu s tim, ze se bud musi provest razantni zmena nebo skonci. imho si nechal zestarnout autorskou zakladnu, ktera absolutne nerozumela novym hudebnim trendum a hire nanoru a campa tomu padu nemohl zabranit. se vsi uctou nejake zvaneni starych rockeru moc mlade populace neohromi. btw ten nazev &MusiQ se nepovedl samotny nazev casopis neomladi.
spravne | Celestyn | 3.2.2003 |
Spravne, posledni cisla bengu vykazovala podobne siroky zaber jako RP, nemuze tedy dojit k nejake stylove kolizi }kdo se boji temnych metalu a pivnich brich, nemusi mit hadam strach, vydavatele na to netipuju]. Urcite se zmeni psani / jsou to jiny lidi.
Podle dostupnych informaci, mel beng naprosto stejne financni problemy, prestup redakce byl zistny do te miry, ze chteji delat dal praci, kterou zijou. Nevrazivosti mezi Bengem a RP jsem si nikdy nevsiml }a cetl jsem je dlouho. Spravne, prvnich par cisel ukaze.
je to v hajzlu........ | Adrian Hőfer | 11.2.2003 |
Nejdem nic citat ziadne prispevky ani nic. Oseeeeeem rokov som kupoval ten vymrdany platok Rock a pop len kvoli tymu ludi, ktori tam pracovali, makali a dreli. Zvykol som si na nich a stali za to. Veril som im kazd recenziu, kazdy koncert, rozhovor. Ked som ho otvaral tesil som ako maly chlapec ktory dostal novu hracku. Kde su ti ludia teraz. Rad by som ich niekedy stretol, lae viem v akej su situacii. Vela stastia lidi. Zivot je kurva. Fuck off.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.