Přiznávám hned na začátku, že nejsem přítelem povinně uctivého zohledňování hudebníků vyššího věku, kteří mají třeba i nemalé zásluhy z doby, kdy byli mladí. Takových příkladů, kdy zasloužilý umělec neví, kdy přestat a nedokáže nebýt trapný, známe celou řadu.
celý článek
Ambros Bierce | Petr Veliký | 6.12.2013 |
řekl v Ďáblově slovníku, že realismus je pravda viděná očima u ropuchy. Je do nebe volající, že jazzový sběratel Jan Beránek-Dalecký nechápe Lee Konitze. Vzpomínám, že Karel Velebný, který měl také, jak o sobě prohlásil "hudební hluch",
sound Lee Konitze obdivoval. Vtip je v tom, že Lee Konitz má odjakživa jinou intonaci než školometi. Škoda, že to akademici nepochopí. Miró i Klee taky neodbytně dráždili realisty.
sound Lee Konitze obdivoval. Vtip je v tom, že Lee Konitz má odjakživa jinou intonaci než školometi. Škoda, že to akademici nepochopí. Miró i Klee taky neodbytně dráždili realisty.