Sešly se zde dvě dosti různorodé desky - kolekce konzervativně pojatých operetních melodií a běžné popové album, typický příklad sterilní Gottovy produkce z poloviny 80. let...
celý článek
"sterilní" a "trapná" | Jan | 18.3.2007 |
Striktní stylovost kombinovaná s interpretační dokonalostí nakonec ale jsou nejlepším způsobem, jak se s tímto repertoárem vyrovnat - tak s tím lze souhlasit, ovšem méně už s pochybami, zda je to deska zbytečná - naopak, v Gottově produkci v tomto striktním nemá obdoby - navíc by pak opereta musela být celkově zbytečný žánr...
A to je hloupost. Pokud se týká druhého alba, podle mého názoru je jedno z nejlepších vůbec, i když i jemo lze ledaccos vytknout. Ale chtělo by to rozvést, co si představujete pod slovy "sterilní" a "trapná", to je dost nejasná recenze. O žádné klizi se rozhodně nedalo mluvit (to až mnohem později), je to deska monotématicky laděná. V té době vzniklo nemálo hitů, vzešlých nejen z této desky, ale i ze singlů.
A to je hloupost. Pokud se týká druhého alba, podle mého názoru je jedno z nejlepších vůbec, i když i jemo lze ledaccos vytknout. Ale chtělo by to rozvést, co si představujete pod slovy "sterilní" a "trapná", to je dost nejasná recenze. O žádné klizi se rozhodně nedalo mluvit (to až mnohem později), je to deska monotématicky laděná. V té době vzniklo nemálo hitů, vzešlých nejen z této desky, ale i ze singlů.