Štěpán Gruchala: Otázka výhod a nevýhod pasivních či aktivních snímačů a aktivních elektronik všeobecně zůstane u elektrických kytar pravděpodobně ne zcela dořešenou...
celý článek
nic moc clanek.... | chuck2 | 31.1.2007 |
zbytecny clanek co nic nerekl...kazdy si to radsi poslechnete a osahnete...(:...
jj nic moc | radek | 15.2.2007 |
Poměrně dost nudný článek, který bych přirovnal ke klasickému handrkování dvou kytaristů v hospodě...
Čekal jsem od něj více
Čekal jsem od něj více
hm | kritick | 20.2.2007 |
No, to handrkovani je trochu nestastne, clanek obsahuje par zajimavych faktu, bohuzel jsou jen skryty v zaplave blaznive polemiky-mozna diky ni ale fakta vyplavala na povrch. Kazdopadne me vzdy spolehlive nastve argumentace postavena ve stylu "tohle je mozna dobre pro skryvani chyb, ale kdo chce poradny zvuk,at si koupi tohleto". o tom to prece vubec nema byt!
gilmour | bg | 17.5.2007 |
chtěl bych upozornit, že david gilmour používá aktivní snímače hlavně z důvodu neskutečně velkého výskytu rádiových vln a interfenrcí způsobených obrovskou světelnou show při koncertech a samozřejmě délkou kabelů, což způsobovalo velké humy, brumy a další pro singly známé jevy. S tímto problémem se potýkal již při The Wall tour, kde to pokud se nepletu řešil také aktivní elektronikou (lépe řečeno malou krabičkou, kterou mu na zakázku vyrobil Pete Cornish). Jinak polemika o Mid-Boostu je směšná, mid-boost není nic jiného než obdoba nějákého kytarového efektu, které zvýrazňuje (zesiluje) střední pásmo pro dosažení crunchy tónu a je velice užitečna pro např. zvýraznění sól apod.
hawgh
hawgh