Skladatel, klavírista, kytarista, fagotista, zpěvák, básník, komik, karikaturista, mikro-makrointervalista, poradenství MIDI
podle https://www.email.cz/download/k/ffkI19f2K_bWGhz1B4OMeNDHSBWt9ZWF2eZy2hdPR3dm40p1Vb8yRhTL3k0gV-rZHeP2ZQk/TZ_2019-09-25%20Grobi%C3%A1ni.pdf:
Mario Buzzi (*1974) studoval fagot na konzervatoři v Kroměříži u Zdeňka Škrabala, skladbu
u Františka Emmerta a elektroakustickou hudbu u Daniela Forró na JAMU. Pod vedením
Arnošta Parsche obhájil tamtéž v oboru teorie hudební tvorby v roce 2009 disertační práci na
téma Alternativní modální tónové systémy. Během studií vytvořil řadu komorních
a orchestrálních skladeb, např. Pááávlíííkůůůpro smyčcový kvartet, vokály a elektrickou
kytaru, Requiem za lesní zvěř pro hlas, klarinet, kytaru a lesní roh, Potrubní poštou
a pochodem vchod pro tři flétny, Dále pro smyčcový orchestr, Valso mortale pro
klavír, Symfonii in Es pro velký orchestr a mnoho dalších. Především se ale věnoval tvorbě pro
vlastní kapely JáMor, Luční koník a později byl také kompozičně aktivním členem skupiny
Chorchestr, takto vznikly desítky písní i množství instrumentální hudby. Svá teoretická bádání
v oblasti mikrointervalové hudby často prakticky uplatňuje ve svých kompozicích. Od roku
1996 se intenzivně věnoval práci s hudební elektronikou. Používá vlastní metodu tzv. dirty
samplingu, také často pracuje s frekvenční a křížovou modulací a též s náhodnými procesy
geneze hudebního materiálu. Působí jako skladatel scénické hudby pro divadla, rozhlas
i televizi, píše písně, komorní i orchestrální hudbu.
musicbase.cz